18 Nisan 2012 Çarşamba

Gece

Gece oldu yine, fazla kaçırdım içkiyi galiba. Masada otururken dedim blog açtım ben yahu bişeyler yazayım bari. Meta taglere de içkiyi ekliyim belki içki arayan biri gelir yazımı bulur dedim.

Gece olunca insanın zihni açılıyor. Benimde öyle, daha fazla düşünüyorum daha yoğun hissediyorum ve bunlar daha fazla acıyı getiriyor. Nedenini sordum kendime hep hava karanlık, etraf sessiz diyemi böyle. Değil işte sabah vaktide karanlık ve sessiz yerler bulabilirsin ama bu olmaz o! Gecenin büyüsü çok farklı, insanı sarıyor.. Gecenin büyüsünü kimse sorgulayamaz, herşeyin daha yoğun daha güçlü olduğu saatler bunlar ve gerçekten çok değerliler. Aşıklar aşkını daha yoğun yaşar, acı çekenler acısını daha yoğun, mutluluklar daha mutlu olur, insanlar daha insan, gerçekler daha gerçek.. Bazen bitmesin dersin, bazen görmek bile istemezsin.


2 yorum:

  1. Görsellerde Tuborg arıyordum nereye geldim lan!!

    En savunmasız olduğumuz zamanlardır gece. Yakın olduğumuz insanlar bize hep cahil ve düşüncesiz gelir o saatlerde, hele zaten çok fazla içimizi açmıyorsak birilerine. Bir sürü tilki ve fikirlerle yığılıyor kafalarımız. Bloga her zaman yaz mutlaka okuyan birileri olacaktır, bunun bilinciyle yaz hatta. Welcome to Blogger bro!

    YanıtlaSil
  2. Haha etkili demek içki tagi!

    Aynen öyle ve gece gerçektir, gece sonsuzdur.

    Okuyan birilerinin olması her zaman beni mutlu eder. Tenk yu! :D

    YanıtlaSil