9 Haziran 2012 Cumartesi

Şiir Gibi Bişey -1-

Zaman zaman eskiden yazdığım şiirimsileri paylaşacağım ayda yılda bir bazen haftada bir. Eskileri paylaşacağım çünkü yeni yazdıklarımı iyice benimsemem bağ kurmam lazım başka insanlarla paylaşabilmem için. Şiir Gibi Bişey'in ilk yazısına(bir kaç ay önce paylaştığım "Bir" yazısını ayrı tutuyorum) hoşgeldiniz efenim, umarım beğenirsiniz!


Kırmızı

Boğuk bir ses,
Anlayamıyorum artık.
Evet sesin geliyor duyabiliyorum,
Bu senmisin?

Buğulu heryer,
Göremiyorum hiçbir yeri..
Ah! evet tanıyorum seni,
Ne kadar değişmişsin.

Çelik bir duvar,
Ellerim paramparça.
Kırılmıyor, yıkılmıyor,
Asılmıyor, çözülmüyor..

Uyumalıyım biraz
Önce ellerimi sarmalıyım,
Kan olmasın diye yatağım
Koyu kırmızı..

                                           Efe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder